Dostawa

Dostawa

DOSTAWA

1. Produkty wysyłane są zwykle do 10 dni roboczych od złożenia zamówienia. W przypadku przesyłek opłacanych przelewem termin ten liczony jest od daty zaksięgowania płatności na naszym rachunku bankowym.
2. Maksymalny czas dostawy to 30 dni roboczych, chyba że w opisie produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin.

3. Czas realizacji produktów modyfikowanych lub wykonywanych na zamówienie ustalany jest indywidualnie podczas korespondencji na temat produktu drogą mailową.

WAŻNE:

  • Termin dostawy jest uzależniony od firmy kurierskiej. W dniu nadania przesyłki wysyłamy do Państwa email z informacją i danymi do jej śledzenia w firmie kurierskiej. Zwykle czas dostawy przez kuriera trwa 1-2 dni roboczych. 
  • W przypadku gdy zamówienie składa się z więcej niż jednej paczki, mogą one dotrzeć na adres końcowy dzień po dniu, pomimo nadania w tym samym terminie.
  • Dostawa mebli jest realizowana bez usługi wnoszenia. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłek/paczek/palet do mieszkań/domów. W przypadku bloków kurier nie ma obowiązku wnosić przesyłek/paczek/palet do klatek schodowych.
  • Przesyłki umieszczone na palecie dostarczane są do miejsca gdzie umożliwiają to warunku techniczne. Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana powraca do nadawcy, gdzie oczekuje na odbiór przez kupującego lub ponowną wysyłkę. Koszty ponownej wysyłki ponosi kupujący.
  • Meble (elementy) luzem bądź w paczkach mogą być umieszczane na paletach przy większych zamówieniach w celu bezpiecznego procesu transportu oraz doręczenia.

INFORMACJA:

Do pakowania przesyłek w celu zabezpieczenia zawartości podczas transportu stosujmy kartony, panele styropianowe od spodu 1-2cm, boki 2-3cm, boki skrajne      2-4cm. Dodatkowo narożniki będące najbardziej narażone na uszkodzenie zabezpieczone są kątownikiem ze sprasowanego kartonu. Każda paczka oznaczona jest naklejkami ostrzegawczymi dla kuriera (ostrożnie!, fragile itp. ).

KOSZTY WYSYŁKI

Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem różnych przewoźników min. DPD, FEDEX, INPOST, DHL. Koszty wysyłki uzależnione są od gabarytów oraz wagi wysyłanych paczek. 

W celu sprawdzenia kosztu wysyłki zamówienia, wystarczy dodać produkty do koszyka. W panelu koszyka znajduje się min. informacja o koszcie dostawy.

Przesyłka paletowa wyceniana jest indywidualnie. W przypadku zapełnienia całej palety koszt wysyłki zaczyna się już od 150 zł.

ODBIÓR PRZESYŁKI OD KURIERA

Meble w procesie pakowania są kontrolowane pod względem jakości oraz ewentualnych wad w materiale. Towar, który wysyłamy jest nowy, wolny od wad. Jest on zapakowany oryginalnie w opakowania kartonowe, które również wysyłamy bez widocznych uszkodzeń, zadrapań, zagięć itp. Wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone na wypadek uszkodzeń podczas transportu. 
 
WAŻNE:

Jeżeli przy dostawie zostanie zauważone uszkodzenie przesyłki takie jak np. rozerwanie kartonu, zamoknięcie paczki itp. należy w obecności kuriera sprawdzić zawartość paczki. Odbiorca ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki przed podpisaniem i odbiorem przesyłki.

Jeśli odbiorca zauważy uszkodzenia paczki jest kilka możliwości:
  1. Kupujący odbiera przesyłkę, a kurier spisuje protokół szkody, który jest podstawą do złożenia reklamacji w doręczającej firmie kurierskiej. 
  2. Odbiorca zgłasza kurierowi zastrzeżenia dotyczące paczki, po czym samodzielnie wypełnia protokół szkody do 24H. Jest on dostępny na stronie internetowej przewoźnika.
    WAŻNE: Wypełniony protokół należy wysłać w możliwie jak najkrótszym czasie (maksymalnie do 6 dni) na adres mailowy reklamacje@mebset.pl
  3. Kupujący odmawia przyjęcia paczki, po czym przesyłka wraca do nas, a my wysyłamy nową.
 

Jeśli paczka nie będzie posiadała widocznych uszkodzeń, a mimo to zawartość dotrze uszkodzona należy:

  1. Do 24 godzin od odbioru spisać elektroniczny protokół szkody, znajdujący się na stronie przewoźnika. 
  2. Wypełniony protokół wysłać maksymalnie do 6 dni na adres mailowy reklamacje@mebset.pl
  3. Zaczekać na wiadomość. Możliwie jak najszybciej zostanie wysłana od nas informacja zwrotna dotycząca zaistniałej sytuacji.

Więcej informacji o dostawie znajduje się w regulaminie sklepu.